Nelly Bokestig Engberg

hos pappa

Publicerad 2009-11-17 17:35:03 i Allmänt

Körlektionen gick kanonbra. 3 motorstopp. Men det är detaljer ;)
Nej men i början var det lite svårt att komma in i det hela igen men
efter en stund så rullade det på igen, utan att stanna!

Kom hem 20 över 4 så då kastade jag ner lite kläder i väskan och tog
Skrållan till bussen för att hinna med den tidiga bussen till pappa. Pappa
tog samma buss så Skrållan vart överlycklig. Jag hade fått damp om det inte
var min hund som lät sådär om man säger så.

Nu har jag iallafall tänt en brasa, ätit och så så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Tror att jag sätter mig med teorin faktiskt så ska jag ringa Johannes sen.
Mer roligare än såhär blir det tyvärr inte idag men ni får ha det så bra så hörs
vi när jag har någonting vettigare att säga! :)

Ni kan ju njuta av den här bilden så länge. Ha ha ha ha haa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela