Nelly Bokestig Engberg

Idol

Publicerad 2009-11-13 22:15:48 i

Lite kortfattat om kvällen...

Erik
- Håller helt klart med juryn, du är för bra för den här låten! Riktigt synd att micken inte
var på där i början så man inte fick höra hela.

Eddie - Surar alldeles för mycket, visst. Du var bättre den här gången men verkligen inte bra.

Reeza(?) - Jättebra sångerska men jag klarar inte av rösten och uttalet. Tråkiga kläder och
kan man inte gå i högklackat ska man inte ha det.

Calle - Bättre och bättre för varje gång. Jag gillar det!

Tove - WOW! Snacka om comeback. Grymt grymt grymt. Allt satt som en smäck!
Tonerna, kläderna, allt!

Mariette - Spännande låtval. Riktigt bra. Kul att höra någonting annorlunda, du visade återligen att du kan
mer än bara din egen musiksmak.



Eddie & Reeza - Dålig låt. Dålig sång från Eddie. Dålig utstrålning. Dålig show. Dåligt!!!

Mariette & Calle - Coolt. Ballt. Matchade varandra perfekt, kanon sång och utstrålning.

Erik & Tove - Snyggaste paret ikväll och bästa! Bättre än orginalet. Som juryn sa. Stjärnor!

Först och främst måste jag säga att det vara dåliga låtar som juryn valde till duetterna men par 1 och 2
gjorde det verkligen till något bra.

Jag tror Eddie åker ikväll men jag hoppas på Reeza. Det är inte på grund av sången utan att jag klarar
inte av uttalet och stilen.
Men Eddie sjunger helt klart sämst av de allihopa så han bör plockas bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela