Nelly Bokestig Engberg

Igår - torsdag

Publicerad 2009-11-06 08:52:24 i Allmänt

God morgon. Igår så blev det en heldag med Loverboy så bloggen fick lämnas ute.
Vi var lediga båda två så vi tog en rejäl sovmorgon, duschade, åt frulle och gjorde
oss i ordning i lugn och ro.
Sen tog vi bussen in till stan (var hos pappa), lämnade Skrållan hos mamma och knallade
ner på byn. Vi skulle gå på mössjakt till Johannes så vi kikade runt, J bjöd på fika på Barista
och jag mådde dåligt av att behöva åka spara pengar..
Åker till Sthm på måndag-onsdag så då behöver jag alla pengar jag har tillgång till.

Efter det gick vi hem till mig och la oss och kramades i soffan, finns det något mysigare?
Vi lagade mat tillsammans och sen höll vi på att busa i säkert 2 timmar.
På kvällen blev det Inlåst blandat med Lyxfällan + pepparkaksdeg och julmust.




Hur kan du vara så underbar?

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2009-11-06 10:36:57

jag har mina stunder.. (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela