Nelly Bokestig Engberg

konserten

Publicerad 2009-11-13 17:51:50 i

Bättre sent än aldrig. Pink's konsert kan ha varit den bästa showen jag någonsin sett.
Vilken jävla akrobat! Helt galet. Hur många hits har kvinnan egentligen? Dom tog aldrig
slut. Och en sån vältränad tjej har jag aldrig någonsin sett. Precis sådär ska tjejer se ut.
Hon är inte smal utan ett riktigt muskelberg som inte ser ut som om att hon har anorexia!


Globen var som väntat - Rosa















Just ja.. Vi fick sitta på Parkett platserna. Inte helt fel om man frågar mig. Kunde inte se bättre!
Jag har lite videosnuttar också men det tar så satans gång tid att ladda upp så jag orkar faktiskt
inte. Men ni förstår nog på bilderna. Lite grann iallafall. Det var magiskt!

Tack Jimpa för biljetterna :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela