Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2009-11-16 08:52:45 i Allmänt

Måndag - Idag börjar jag mitt nya liv.

Typ.

Nej.

Önskar att man kunde hålla alla sådna där så kallade löften som man gör.
Fast när jag tänker efter är det inte så mycket som jag vill ändra. Det är bara två saker som jag
känner är lite hängande över mina axlar.

- Körkortsteori
-
.....................
Okej det var typ det.
Nej men jag önskar att man kunde ha en till dag i veckan där man kunde umgås lite mera med
alla vänner och så som man inte hinner med på veckorna längre.

Men imorgon har jag körlektion, så ikväll ska jag börja plugga så jag stolt kan säga till Benny att
jag visst har börjat.

Yesyesyes.
Nu är det skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela