Nelly Bokestig Engberg

måndag, världens bästa måndag

Publicerad 2009-11-23 09:16:44 i Allmänt

Fyfan vad glad jag är nu. GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄLSKLING!
Johannes Bergström du är bäst i hela jävla världen <3

Han lurade i mig att han hade körlektion imorse och knallade iväg så skickar
han sms nu att han har klarat uppkörningen. SÅ GRYMT!!! :') :') :') :') :') :') :')

Wow, vilken start på dagen alltså. Shit, jag sitter bara och ler och vet inte riktigt vart jag ska
ta vägen.
Är iallafall på skolan, ska plugga teori tills halv 4 hade jag tänkt mig. Det blir ett Bodypumppass
på lunchen och så också. Gud... Jag kan inte ens skriva. Känner för att dansa typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela