Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2009-11-09 13:43:37 i Allmänt

Good Dagens!

Jag och Johannes hade världens bästa kväll igår. Chokladpudding, popcorn, godishalsband
med en massa skratt och mys. Hihi.
Vi (okej han) klev upp vid 10 imorse och tog 11.20 bussen in till stan så nu är jag hos mamma.
Vi åker till Stockholm ikväll iallafall. Hur kan jag alltid få som jag vill? Så jag ska packa iordning
lite grejer och städa undan lite innan. Blir nog helt kanon skulle jag tro!

Om cirka 30 timmar sitter jag på PINK! yeeeeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela