Nelly Bokestig Engberg

Ny profilbild

Publicerad 2009-11-04 13:48:18 i Allmänt

Det är rea på en jacka jag vill ha.. Jag måste spara pengar tills på måndag.
Livet är fan i mig hårt! Nu ska jag tröstäta subwaykakor bara för de.


Idrotten var nice iallafall. Vi hade badminton och jag är faktiskt ganska duktig i det så
det var kul att ge Krister och Aisher en liten match ;)
Efter det gick jag och tess på stan och drygade tills min buss skulle gå. Fattar inte
varför dom inte kan sätta in 41an åtminstone 2 gånger till per dag.
Just ja, jag la nyss in en ny profilbild på facebook. Hehe. Gulligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela