Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2009-11-18 15:04:36 i Allmänt

Lillonsdag! Onsdagar och lördagar behöver man inte träna. Hehe
Okej egentligen var det såhär att vi hade Nationellt prov i SvB imorse
och man fick sitta till klockan två så jag tog inte med mig några gymkläder
på grund av att jag inte trodde jag skulle hinna. Men där vid halv 11 var jag
den näst sista som lämnade klassrummet och nästa buss skulle inte gå förrän
kvart i 1. Suck. Hade med andra ord två timmar på mig, men. Det blev bra ändå.

Vi gick och käkade och sen så skjutsade Fredrik ut mig till pappa. Snällt av han!
så jag var hemma kvart över 11 ungefär. Då tände jag en brasa och la mig och
mös med Skrållan och ett ballerinapaket framför tvn. Görhärligt!

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, skulle vilja ta en promenad runt byn med
Skrållan med det spöregnar och då gillar inte ens hon att vara ute.
Satt och funderade på vad jag brukade göra förut när jag bodde här då det regna...
Tills jag insåg att jag var 14 och att åka epa var typ det coolaste som finns. Hum.
Sånt här väder gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela