Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2009-11-04 08:53:37 i Allmänt

God morgon!
Jag har bara idrott idag så det blir snabba ryck på skolan.
Tänker ta 12.40 bussen hem till pappa igen. Skööönt.
Just nu håller det på att banka i väggarna här hemma. Pappa
har fått för sig att bygga en ny fasad på huset (heter de så?)
så jag är glad att jag inte har sovmorgon. Kommer bli värre
imorgon dock.. 

Älsklingen kom hit igår också :') Vi gjorde pizzabitar och myste på.
Låg och pratade och kramades i flera timmar, det finns inge bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela