Nelly Bokestig Engberg

random, onsdag

Publicerad 2009-11-25 09:51:21 i Allmänt

Efter utvecklingssamtalet igår så hade jag körlektion, känner att det verkligen börjar sitta nu!
Det är ju så kul att köra att det är inte sant!
Efter den så åkte jag till pappa och gjorde chokladbollar. Hihi. Varför är det så gott?
Vi kikade på D.H och sen gick jag faktiskt och la mig. Jäkligt skönt att somna tidigt alltså.

Försökte ligga kvar i sängen imorse tills klockan ringde men det gick bara inte. Jag var för pigg.
Tog en långpromenad med Skrållan och käkade en rejäl frulle (as always). Satt mig och chillade
tills klockan var 09.05 då jag började klä på mig för att gå till bussen...
Kommer ut på vägen och ser att bussen åker? Den ska gå från Matfors 09.10 och brukar vara här
typ 15-20 över. Fan vad less jag blev.
Vi hade idrott idag och jag ville verkligen inte missa den lektionen iom att jag var ledig för två veckor
sen och förra veckan hade vi Nationella.
Det bästa är ju att nästa buss härifrån går 14.20.
Kom just ihåg varför man inte ska bo ute i ingenstans. GUUUD :@

Skulle dessutom träffa Johannes och köpa massa saker till Jonny som jag ska skicka till Schweiz imorgon.
Gaaah. Nu måste jag fixa allt på lunchen imorgon istället och då hinner jag inte träna. Känner att jag
är aggressiv mot mitt liv just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela