Nelly Bokestig Engberg

tisdag, sjukhuset

Publicerad 2009-11-24 14:13:08 i Allmänt

Gud vilken morgon. Jag började halv 1 och hade planerat världens sovmorgon med mig själv
(johannes åkte vid 8) och precis när jag låg och myste som mest med mig själv så piper telefon
och så ser jag förbannelsepåminnelsen blinka om att jag ska till sjukhuset halv 10. PANIK!

Fick kasta på mig kläderna och springa ut med Skrållan sen hade jag turen att ringa Johannes precis
när dom var och hämtade Uno så han och hans mamma kom och skjutsade upp mig.
Jag hann t.o.m med haffa en ny patientbricka. Hur stavas det egentligen? Patient, Pasient, allt ser fel ut.

Väl där bara det bara dåliga nyheter. Mina lungor var mycket sämre än för ett år sedan :/
Hon höll på att smälla av när jag sa att jag brukade gå på spinningpass för tydligen är det egentligen
fysiskt omöjligt för mig att orka det. Fast jag orkar hur bra som hellst?
Hon rekomenderade mig till att gå promenader som max för att inte riskera att lungorna tar slut pang bom.
Less less less.
Jag har som en infektion som ligger i lungorna året om så man kan beskriva det som att jag bara har
en hel lunga istället för två. Dom funkar bara till 50% ungefär.

Sen efter lungkontrollen fick jag gå till min allergiläkaren och där kom vi fram till att min allergi har blivit
starkare och inte svagare, som jag trodde.
Nu måste jag hämta ut mina mediciner, 3 olika grejer per dag + en pruta som jag ska ha med mig
överallt hela tiden.

S U C K

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-11-24 14:28:32

Lät inge vidare det där hoppas du blir bättre snart :/

Postat av: Nelly

Publicerad 2009-11-24 15:12:36

mjo, problemet är bara att jag är född med det :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela