Nelly Bokestig Engberg

tisdags snacks

Publicerad 2009-11-17 20:42:10 i Allmänt

Min mage funkar såhär. Ju mer jag äter desto hungrigare blir jag. Så jag går alltid
och småäter på allt jag hittar och pappa har börjat blivit less på att jag länsar hans
skafferi så fort jag kommer hit så jag gjorde pizzabitar med fetaost igen, och det blev
dom goaste någonsin!
Pizzadag + en gegga av fetaost, massor av vitlök och olivolja!
Johannes kommer hata mig i all framtid för att jag gjorde dom här utan honom...

Kommentarer

Postat av: Linn Källström

Publicerad 2009-11-18 13:50:52

de lät ganska gott de där ;D

Postat av: sofia

Publicerad 2009-11-18 15:06:28

Men GUD vad goot det ser ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela