Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2009-11-19 12:43:56 i Allmänt

Fyfan vilken nice dag. Klev upp halv 7 (!!!) tog en dusch, åt världens frulle med pappa.
Tog bussen in till skolan och så fick jag och Tess ett UF uppdrag i stefan.
Sandys här i stan gav oss 700 häften med erbjudanden och massa 2 för 1 grejer, fika, frukost och
saker som vi skulle dela ut till alla företag nere i hamnen för att sen jobba oss bort mot stan.
En och en halv timme var vi ute och knallade, härligt härligt. Vi gick in till Norrvidden och delade
ut häften i alla postfack för hela In Gallerian och grejer.
Som lön fick vi 2 gratis luncher var som vi räknade ut var c 320 kr så vi var mer än nöjda.
Gick självklart och invigde stället och gud vad gott det var! Jag höll på att smälla av.
Nästan gång måste jag testa salladen.

Gå dit folk, gå dit!

Sen nu på lunchen gick vi till pappas jobb och tog ut Skrållan i 40 min så vi har varit ute och gått sen
klockan 9 imorse. Puh. Men vilken perfekt morgon, tilllät mig själv att skippa träningen också.

Träffas Johannes en snabbis, ska åka till han i eftermiddag och då planerar jag att gosa sönder
honom för vi har inte träffats sen i måndagsmorse :'/...

Nu ska jag gå på Ungdomsmottagningen. Yeyy. Älskar alla frågor dom har. Well well. Se you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela