Nelly Bokestig Engberg

Tränat

Publicerad 2009-11-16 12:53:54 i Allmänt

Det blev ett Bodypump pass på lunchen. Härligt värre! Lunchpassen är bara 45 min så
då brukar jag slänga på lite extra vikter, gud vad jag svettades. Helt otroligt att sådär mycket
kan komma ur kroppen. Skönt som bara den är det.

Just nu så sitter jag på lektion. Jag sitter och pillar lite på en Cv som jag fick att göra i brist på
annat arbete. Ska sitta här til halv 4 så jag ska göra en riktig killer. Har hörlurarna i och lyssnar
på en spellista jag gjorde för läängesen på Spotify. Underbart. Just nu strömmar Oasis ur lurarna
och det känns nästan som om att man flyter bort i tillvaron. Bort från verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela