Nelly Bokestig Engberg

Utvecklingsamtal

Publicerad 2009-11-25 09:39:14 i Allmänt

Eller Speeddating rättare sagt. Lärarna brukar göra en Speeddating varje år då föräldrarna
får komma och prata med varje lärare i varje ämne istället för att bara prata med mentorn.

JAG HADE MVG I ALLT! Gud vad nöjd jag är, ni fattar inte. Så jävla skönt.
Det är helt sjukt vad rätt lärare, rätt miljö och framför allt rätt ämnen kan göra med en.
Bästa av allt är att jag arbetar verkligen bara på lektionerna. Jag tror inte
ens jag har öppnat en skoluppgift hemma från John Bauer någon gång.

Jag fick bara VG på Organisation & Ledarskap på grund av klassen och det tycker jag är så jävla
tråkigt. Att jag ska få sämre betyg på grund av dom jag jobbar med för att dom måste bedöma
gruppens arbete och inte individen.
Vill inte skriva allt dom sa på grund av att andra kommer ta åt sig men aa.

Sen var det guld när Malin berättade att hon tyckte att jag och Tess var grym på att jobba tillsammans
och det kan jag inte annat än att hålla med om. Vårat UF kommer bli det bästa i JB's historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela