Nelly Bokestig Engberg

Världens goaste pojkvän

Publicerad 2009-11-15 13:57:18 i Shopping

Hihi. Kärlek kärlek kärlek. Jag har gått och suktat efter en tröja på BikBok i flera
veckor nu men jag tycker inte att den har varit värd pengarna. Sen när det blev
rea på den så hade jag gjort av med alla mina pengar i Stockholm så jag började inse
att mina hopp om den ultimata stickade tröjan inte skulle bli sann. Tills min älskling
kom hit i torsdags ;)


Världens bästa Johannes Bergström <3 Tack Älskling!
Men nu får du faktiskt sluta skämma bort mig :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela