Nelly Bokestig Engberg

<3

Publicerad 2009-10-26 23:12:44 i Allmänt

jag har aldrig känt den här känslan förut.
att inte veta. när magen skriker av oro samtidigt som hjärnan bara vill skrika ut ilskan.
jag har aldrig känt att jag inte har räckt till. att jag bara är en i mängden.
det känns så tomt. förvirrande. skrämmande. hjälplöst.
känslan av att veta att jag inte kan göra någonting.
det ända jag har och kunnat gjort är att vänta.
och vänta.
och vänta.
vad är det här för tecken egentligen?
vad säger det om oss?
om dig.
om mig.


jag vet inte.
jag vet bara att jag är tom, slut på ord. besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela