Nelly Bokestig Engberg

and i'm off

Publicerad 2009-10-13 14:01:08 i Allmänt

gud vilken fin första mening det blev i inlägget innan. hahahaha.
tror jag tänkte och skrev något annat.
iallafall. nu ska jag strax gå till bussen och åka in till stan, möta upp
baby och åka upp till han där dagen/kvällen kommer spenderas :)
det är så mysigt där ute tycker jag, jag kan ju inte vara där så ofta
iom Skrållan vilket är lite tråkigt men det gör väl kanske att man uppskattar
det ännu mer istället! som ni förstår blir bloggen lite left out tills imorgon
men jag tror att ni klarar er :) Have a nice day.


:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela