Nelly Bokestig Engberg

blingbling

Publicerad 2009-10-12 15:49:29 i Shopping

jag hade så duktigt fyllt ett stämpelkort på Glitter så jag gick och fyndade
lite på lunchen.
hittade äntligen ett par Peace-örhängen som var lika fina som de de hade
 i vintras som jag inte köpte för att jag var dum och snål...
ångrat mig varje dag sen de tog slut!


och självklart en Love-ring. hihi. Ja jag vet att jag är en tönt. Nu har jag
smycken som står för Johannes över hela kroppen. J-örhängen, halsbandet
där platsen och namnet för min stjärna står och nu ringen. Bara armband
som fattas 8-)

(Mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela