Nelly Bokestig Engberg

En lista (har inget att göra)

Publicerad 2009-10-12 18:55:56 i Allmänt

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej jag är nöjd :)
Skulle du vilja väga mer?
Haha, beror ju på om det är muskler eller fett.
Annars är jag nöjd!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Han skulle bara våga :o (6)
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Skulle jag vara kär i en så, ja. Men nu är det inte så
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Haha näe

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Näe

Kan du slicka dig på näsan?

JA :D min tunga lever ett eget liv

Kan du kolla i kors med ögonen?

yes

Kan dina föräldrar lita på dig?

yes

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

näe, jag pratar liksom med mig själv om jag är ensam hemma

Kan du vara på fest utan att dricka?

det händer ofta

Kan dina vänner lita på dig?

ja det tycker jag absolut

Kan du tänka dig att pierca naveln?
inte min grej

Kan du suga?

ja klubborna brukar ju ta slut av en anledning

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
JA!!! senast idag. har lät mig det här året :):):):):)

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Hade en trotsperiod mot pappa från 14-16 8-)

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Det händer så ofta så jag reagerar inte ens på det längre

Har du ett syskon?

LILLEBROR BA BA BAA (8)

Har du varit full den här månaden?

Dessan var din inflyttningsfest i okt lr sep?

Har du någonsin haft sex med någon?

Läju

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Ja

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej då, kör på

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Min pappa läser den här bloggen!

Har du haft sex med mer än tre personer?

Läs ovanstående

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?
Många nära men Petra faller nog på första plats iallafall.
Det spelar liksom ingen roll om vi inte pratar på 1 år, hon finns alltid där!

Vem älskar du?

Johannes, Mamma, Pappa, Bisse, Skrållan, Släkt, Vänner, Min kamera, mobilen OSV!

Vem hade du senast sex med?

Mr J

Vem vill du bli full med?

Petra!

Vem är den bästa artisten?
Är det här en luring då jag ska svara en konstnär egentligen?

Vem pratade du senast i telefon med?

Pappa

Vem har du en liten crush i?

Johan Palm (a)

Vem är snyggast i världen?

No idea.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mamma, Pappa eller Johannes.
(då får jag nytta av det)

Vem är snällast i världen?

Maja.W
Vem vill du prata med?

Jag skulle vilja prata med Skrållan. Kunna förstå vad hon säger och sådär.
Vem sov du med senast?

Johannes

Vem såg du full senast?

D-d-d-dessaaan

Vem vet allt om dig?

Beror på om man menar mitt liv nu eller för några år sen.  Men självklart inte allt.
Johannes, Petra, Anderas och Mickan tror jag leder ligan iaf.

Vem kysste du senast?

Johannes :-*

Vem kramade du senast?

Johannes <3

Vem kan berätta allt för dig?

Alla mina vänner såklart.

Vem kan du berätta allt för?

Det vet jag ju inte egentligen men dom jag känner att jag verkligen kan prata med är
Johannes Mamma Petra Ida Pontus och Maja faktiskt.
Maja och Ida träffar jag nästan aldrig men det spelar liksom ingen roll. Orden bara rinner
ur munnen på mig när det gäller dom!
Pontus kanske inte älskar att lyssna men han får härda :D haha.
Vem hatar du?
Ingen faktiskt. Ganska skönt :)

--

Vad blir ditt namn baklänges?
Yllen

Har du gjort en snöängel i år?
Ja :D

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Oj, en vecka kanske. Mer? Vet inte riktigt hur länge jag var
när jag opererades som liten.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
MÅNGA! har en dentens till att få som jag vill...

Tycker du att sengångare är söta?
hahahahaha

Har du någon gång testat karate?

Minns att Sanne försökte lära mig när hon började i typ 3an..

Första sporten du gick på?
Dans

Minimorötter eller pommes frites?
Båda

Vad längtar du mest till just nu?
Imorgon eftermiddag

Hur gammal har du tänkt bli?
Tänkte leva tills Johannes dör, så jag vet inte än. Kan återkomma!

Har du haft vattkoppor?
Ja :(

Vad drömde du inatt?
Jag Carro och Ida ledde ngn vandring utomlands.. fast i sverige :s

Vilken tv-serie är bäst?
Oj.. jag är en tv-nörd. Älskar alla :D

Vad åt du senast?
Grekisk sallad

Höga eller låga strumpor?
Höga på vintern

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Förlora J

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Bara om det är Tigermjölk

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Har ju typ 20 st :s så det blir lite färger..

Bikini eller baddräkt?
Beror på vad det är för baddräkt!
Men gäller det solning så är det bikini helt klart.

Snyggaste läraren?
Min gamla musiklärare.... gosh

Är du mörkrädd?
Näe

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Jo men det händer lite då och då faktiskt

Riktig gran eller plastgran?
Guldplast :D

Tänt eller släckt när du ska sova?
Kolsvart

Godaste drickan till frukosten?
Te, äppeljuice

Vill du bli president?
Näe, Lisa skulle bli så sur på mig då

Har du spelat tjej i en teater?
Yes

Duscha eller bada?

Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av och värma sig.

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja

Hur tar du dig till jobbet?
Jag går

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha ja

Sjunger du på toa?
Om jag är själv hemma..

Vilken färg har din jacka?
Cerise, Rosa, Svart, Blå, Röd, Turkos, Vit, Brun, Ska jag fortsätta?

Använder du långkallingar?
Yes =D

Är du höjdrädd?
Näe

Vilket land vill du åka till?
Jorden runt hellst

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Johannes inatt, den tjuven...

Vad ska du göra NU?
Jag ska nog fortsätta svara på frågor..

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Oh yes

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

Eeeeh

Har du fått någon komplimang idag?
Jag har pojkvän.. så Ja ;)

Har du varit med i en rättegång?
Kollat på en, höll på somna

Är du polare med grannarna?

Inte sen martin fyttade :'( :'( sörjer fortfarande...
Fast jo kom jag på. Finns ju fler :)

Vilka språk talar din mamma?

Svenska, Engelska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Öronen

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Torsdags

Gay?
Nope

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Spytt

Har du äggat ngn?

Huh?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej, men mitt hus har blivit täckt

Suger det här?

Hårt..

Har du varit på stranden?
Ja

Har du haft en stalker?
Ja

Minns du din/dina musiklärares namn?
Helena, Rolf... sen var det stopp

Hur bra är din syn?
Bra

Har du varit på ett party?
Ja

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Skulle jag bli garanterad att de inte skulle bitas så :D

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Han är en hjärtekrossare

Har du varit utomlands?
Många gånger

Har du sett din bästa vän naken?
Ja.. eller Nej. Eller kanske?

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Minns inget av dem

Var är dina syskon just nu?
Han repar i Sidsjön

Vad var den senaste drömmen du minns?

Den inatt

Vilken tid gick du upp i morse?
08.02

Vad ska du göra i helgen?
Tror jag ska bowla med massa roliga människor och
sen ska jag pussas med J <3

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"Jag älskar dig också :-)"

När va du riktigt sjuk senast?

Vintras

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen aning.

Vad finns i din bakficka?

Ingenting.

Har du färglinser?

nope.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov eller kramades jag med J

Vad är det första du gör på morgonen?

stänger av väckarklockan

Vad ska du göra efter det här?
lägga in ett kort på en brasa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela