Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2009-10-16 08:55:01 i Allmänt

fredag.. redan?! veckorna bara rinner iväg känns de som. det är ju höstlov snart?
helt sinnes. men skönt när jag tänker efter..

idag ska jag klippa mig. har ingen aning om hur med det blir nog bra. ska på våningen
och fixa presentkort. möta upp sussi och gå i skolan. sen ikväll är det IDOL!!! saknat det.
ska mysa med Loverboy hela kvällen och verkligen ta vara på tiden. känns som om att
vi aldrig träffas längrre, fast att det är nästan varje dag.. men, ja ni vet väl hur det är.


första bilden som tog på oss <3 gud vad blond jag var? solslingor säger jag bara..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-16 10:38:56

haha jag tror inte att nån vet hur de är xD bara vi som är såhär <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela