Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2009-10-23 08:35:15 i Allmänt

GooodMorgon kära ni :)
kom nyss till skolan, åkte buss.. 41an, proppfull. fick sitta längst fram med
någon sak stel som en pinne. fin början på dagen.
sitter och snackar med Terese om Halloween. gud vad jag längtar!!! hahaha.
men jag vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till, någon som har något förslag?
tror jag vet men jag har ju en viss stalker som härmar allt jag köper och gör
så jag tror att jag skippar och säga det..

Nu: Engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela