Nelly Bokestig Engberg

fredagmys..

Publicerad 2009-10-09 19:15:31 i Allmänt

.. är något jag börjar bli grymt jävla less på!!!
varför är alla förutom jag tess ida och petra över 18?
eller ja, typ 8-) nej men ni fattar. tror det är så att när man har varit ute
varje helg i ett år vill man vara hemma och när man är hemma vill man ut.

gräset är grönare på andra sidan helt enkelt...
ikväll kunde jag tillexempel följt med Janna och Sanne ut på stads och alla äventyr
i hela världen och nu istället sitter jag hemma med mamma och Jimpa IGEN och
ska kolla på Idol.
klart det finns folk jag kan umgås med men jag vill inte riskera komplikationer och
sånt nu som kan förstöra så jag offrar det (frivilligt).
dock vill jag se idol så jag ska inte säga något.. bara klaga lite (a)






J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela