Nelly Bokestig Engberg

glögg och pepparkakor

Publicerad 2009-10-26 12:41:43 i Allmänt

Igår eftermiddag så gick jag och mötte Petra i regnet.
Vi kikade på Oth, Gossip Girl, Vem kan slå Fredrik och Fhilip ( IDUN VANN!!!!!!! ) och The big bang theori.
Grym tvkväll om jag får säga det själv ;) Pappa hade handlat
glögg och pepparkakor med mandlar och russin. Hur gott är inte det?
det kändes som om att julen bara rann genom kroppen. helt sinnes.
Sen så mumsade vi i oss en stor Choklad - Mintkrokant också. Den försvann
bara på någon minut. Sen låg vi och babblade om allt mellan himmel och
jord till kl 3-4 i morse?

En sån här kväll behövdes just nu känner jag. Man är liksom inte hel utan en riktig vän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela