Nelly Bokestig Engberg

handbromsen

Publicerad 2009-10-26 12:34:37 i

igår eftermiddag så skjutsade Maria hit mig.. Haha, vilken resa.
Vi skulle ner på våningen och hämta pappa så han fick lasta in
massa grejer i bilen osv. Hela vägen ner kör vi med handbromsen
i utan att veta om det så det var som att åka en karusell som har
hakat upp sig.
Backa in i garaget var tydligen inte det lättaste heller (fortfarande handbromsen i).
Jag skämtar inte om det tog 5 minuter!
Sen på vägen hem så går någon lampa och Maria ser absolut ingenting i mörker så
vi fick stanna på E14 och aa. Vi kom hem iallafall ;)
Roliga var att båda två börjar asgarva då vi ser varandra. Vi var klädda precis likadant
från topp till tå. Jeans, RS tröja, svart kofta, svarta skor osv. Sen att vi brukar få höra att vi ser ut
som tvillingar är ju bara ett plus i kanten. Kusiner kanske tänker mer likadant än vad man
tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela