Nelly Bokestig Engberg

idag..

Publicerad 2009-10-05 20:40:01 i Allmänt

idag så har jag jobbat.. vilket ni säkert förstod i inlägget nedan men. ja.
Benny kom in och sa att vi skulle ta körlektionen idag istället så det var bara
hem till mamma och slänga i sig makaroner och ketchup och knalla ner igen.
det går bara bättre och bättre nu! och då har det inte ens gått dåligt ;)

vi körde massa start-i-backe idag. SVINKUL!
tror till och med att B blev lite imponerad första gången då det blev helt rätt
så han kunde inte förklara hur det blev om man gjorde fel! hahaha.

pappa gjorde kycklingspätt med tzatsiki, vitlöksbröd, fetaost och gurka när jag
kom hem så jag känner mig mer än nöjd just nu. ska fixa iordning brasan nu och
göra mig en varm kopp choklad med bullar till och kika på Svenska Hollywoodfruar.
så klockrent.
förstår inte riktigt hur folk orkar bli irriterade på dom. det där är ju liksom deras värld!
ta det för vad det är och se humorn i det. hellre dum som Anna Anka och stå för vad man
tycker än att vara falsk och präktig som de flesta av oss.
Man kan välja att se glaset halvfullt eller halvtomt som man säger.


MÅNDAGSMYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela