Nelly Bokestig Engberg

igår, måndag

Publicerad 2009-10-20 10:00:00 i

igår så kände jag att min hals var igenproppad med slem så jag stannade hemma och
vilade upp mig. inte för att jag är bättre nu men idag har vi redovisning så det var bara
att pallra sig hit till skolan.

jag tvättade ungefär hela dagen, bytta sängkläder och sånt där. Kramade lite på Loverboy när
han kom förbi. okej inte lite. ska inte ljuga för er.
på eftermiddagen knallade jag och Skrållan hem till Petra där vi gjorde kladdkaka med världens
onyttigaste glasyr ovanfå. SJUKT JÄVLA GOD. Vi tröck i oss en halv själva.
Drack en massa te och kikade på Gossip Girl avsnitten. Sen blev det en hel del snack också ;)


Just de.. Fick en kommentar som bad mig att lägga upp outfits om vad jag har på mig på dagarna.
Nuförtiden går jag mestadels i jobb och träningskläder men OKEJ. Jag är snäll. allt för er som läser liksom.

just ja. antingen ser jag skel ut eller så får jag blunda. så vi tar varannan
blick varannan dag så blir det nog bra....

måste jag göra en outfits kategori nu också?
- AAaa

herregud. ni kommer ta livet av mig.

Jajajajajajja. den heter iallafall "Idag har jag på mig det här".

Sweet.
Så heter ingen annans kategori. ( ÄN SÅ LÄNGE ) höhö.
rolig tjej.

wellwell.
hahahahahaha.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela