Nelly Bokestig Engberg

jag är en dålig bloggare

Publicerad 2009-10-14 20:41:15 i Allmänt

eller så har jag ett liv? jag vet inte. kan bero på att jag inte tillägnar
mitt liv åt att ni ska få läsa. jajajaaa....

åkte som sagt till Johannes igår :') åhåhåh. jag tycker bara om dig mer och mer
för varje dag som går ( om det ens är möjligt )! min alldeles underbara älskling :-*
vi åkte från stan 15.20 så då kröp vi ner under en filt för att värma oss och kikade
på Baksmälla. hahahahahahahahaha han var på taket.. gud vad klockrent! :D
ja jag vet att jag är efter.
käkade middag och så med hans föräldrar, satt och pratade i nästan två timmar rakt
upp och ner. dom är så trevliga så man vill inte gå där ifrån!
när vi var klara med det så var klockan halv 9 så det blev en film till och massa mys.
passade på att äta lite mer på hans godisbikini som han fick när han fyllde år. hehe.
tack ni som gav han den =D jag njuter varje sekund!

idag skulle vi ha idrott, kommer dit och det finns ingen ström så den blir inställd. LESS.
aja, alla som var där fick närvaro och det är ju det viktigaste. jag gick till gymmet istället
och kämpade på i nästan två timmar så jag fick min träning idag hur som hellst.
på skolan så jobbade jag och tess (fan vad vi jobbade) med våran presentation som vi ska
ha på tisdag. den kommer bli grym! och jag ska få MVG i Organisation & Ledarskap. WOHO.
första skoldagen på hela året vi faktiskt var kvar hela dagen tror jag..

åkte hem till pappa och här är jag nu. Benny kom förbi förut och vi pratade lite övningskörning
och grejer. Han ska försöka boka tid för både uppkörning och teori den 22 då jag fyller år!!! grymt.

mycket text.. beröm till er som läste! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela