Nelly Bokestig Engberg

kärleksdikt

Publicerad 2009-10-16 13:33:17 i Allmänt

vi har fått gjort kärleksdikter på engelskan.
varannan mening ska rimma. var fjärde parti ska vara frågor och de andra svar osv.
krångligt men lite roligt. Mala gick och fick tårar i varenda mening hon läste från allihopa.
haha, hon är så söt. världens bästa lärare möjligtvis!





nu har jag nyss klippt mig. Linda var superduktig så jag är helnöjd. Toppade mest och
fixade till luggen och nu ska jag lära mig att klippa mig ungefär varannan månad..
var bara 6 månader sen sist. wellwell. mitt hår klarar de ;)

Nu: Svenska, Ullrika har inte vågat visat sig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela