Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2009-10-10 15:09:39 i Allmänt

gud vilken helvetesmorgon! haha. min hund är så cp. vet inte om jag vill skratta
eller gråta ibland. hon är verkligen en katt. hon når saker precis överallt och hur
hon tar sig dit är ett enda frågetecken i sig.
imorse började hon gnälla halv 8. gick ut med hon.
sen klättrade hon upp på köksbordet och åt en HEL leverpastej.
sen fick vi gå ut igen för det ska ju komma ut också.. mindre mysigt att se
vill jag lova. och tro mig, hundars fisar är inte luktfria!

uschuschusch. stackars Johannes som fick lyssna på mitt och mammas tjat om hon.
wellwell. tror hon ska börja löpa snart igen och att det är därför. hon är hos pappa nu
iallafall. Puh.

kom nyss ut ur duschen, ska vara med Linn ikväll så får vi väl se vad kvällen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela