Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2009-10-24 14:54:49 i Allmänt

God morgon.
Det blev som sagt idol igår kväll och efter det så knallade jag och johannes bort till
Jocke och spenderade resten av kvällen. Det snöade en massa igår också, alltså..
Det är hemskt med snö. Men jag tycker verkligen att det är jättemysigt att kolla på.

Det blev en rätt så sen kväll även fast vi kom hem vid 2 tiden. Tror klockan var runt 5
då jag kollade på den sist. Huva. Men nu har jag åtminstonde sovit ut, käkat frulle och
snart ska jag hoppa in i duschen då jag ska ner på Våningen ikväll.
Ska äntligen inviga en av mina oanvända klänningar! Har haft den sen i november förra
året och prislappen sitter fortfarande kvar. Känns helt normalt. Och det är inte okej att
det inte gäller bara en klänning heller.. Wellwell, bättre sent än aldrig!




Okej nu ska jag duscha (tvätta håret, raka benen mm),
måla naglarna, gå en långprommis med Skrållan, fixa mat, göra mig i ordning och
sen är nog klockan halv 8 vare sig jag vill eller inte. Men det kommer bli kanon det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela