Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2009-10-12 15:42:16 i Allmänt

heeeeeeej bloggen.
jag kom nyss innanför dörren här hos pappa.
jag har jobbat idag och det gick bara bra.. håller på att packa
ner allt som en tok för på fredag så kommer dom och hämtar
inredningen så då ska allt vara borta!
käkade på Subway med Tess, vi skulle intervjua lite folk på LH
så vi passade på med det efteråt.
ehm.. ja, det var väl idag. tror inte att det blir så mycket intressantare än så tyvärr.

igår iallafall så kom Johannes hit på kvällen :') saknade han som in i blomben
och vi höll på att prata om hur längesen det var vi träffades tills vi insåg att det
var i lördagsmorse.. men alltså.. ja, det blir nog så när man är van vid att ha varandra
nära.

slogs med han om kuddarna och täcket hela natten ( jag vann inte ) så jag sov inte
så bra, självklart hade han inte märkt någonting.
har bara tre kuddar i sängen hos pappa och han skulle promt ha alla. snäll boy där.
vi klev upp imorse och åkte in och hälsade på min kära klass innan jag började :)

nu ska jag göra te och se på Gossip Girl.
Xoxo
(fyndigt)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-12 16:00:11

alltid snäll boy ;>

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela