Nelly Bokestig Engberg

my own star

Publicerad 2009-10-10 15:00:13 i Allmänt

Igår natt så kom Johannes hem till mig med en lite present..

han har köpt en stjärna till mig! alltså en riktigt stjärna, på himlen!
så var jag än är. hur gammal jag än blir och även när jag är död så kommer det här alltid att finnas kvar. en stjärna är liksom förevigt. vad som än händer med oss i framtiden så kommer jag aldrig någonsin att kunna glömma bort min älskling. aldrig!

jag vill att vi ska kunna se den här stjärnan tillsammans hela livet och minnas den här tiden.
för det här är bara början. en början på ett föralltid.


den är alltså döpt efter mig och registrerad på vårat datum. 8 maj 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela