Nelly Bokestig Engberg

ojojoj

Publicerad 2009-10-20 09:54:01 i Allmänt

känner av min egen frånvaro. wopps.. men vi kan ju börja om.

Söndag: I söndags så kom loverboy klockan 7 då kan slutade jobba. Kröp ner i hans
famn och sov vidare. Snackade med Tess när vi vaknade innan hon åkte hem.
Vi tillbringade dagen till att gosa och se på film.. hihi.
Så mycket mer än så hände inte :)

Lr just ja..

Jag gör alltid alltid alltid illa Johannes på något vänster. Nu ska jag pilla
på hans förhårdnader (heter de så?) som han får när han tränar...
Det blödde verkligen hur mycket som hellst! och länge framförallt :|

aja. bättre än när jag dunkade i hans huvud så han bet sig i tungan då den blev blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela