Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2009-10-21 15:17:18 i Allmänt

hallåhallå.
har en fundering på att gå ned och träna idag men jag har sån
satans rethosta så jag vet inte hur bra det skulle vara?
tänkte ett spinningpass på Gold's 75 minuter isåfall. det var nästan
två veckor sen jag spinnade sist. not okey! det är coolt med engelska.

jag försöker iallafall hinna med minst 2-3 pass i veckan men med
en liten vovve och en lover är det lite svårt ibland. men inte klagar
jag för de. det är höstmörker ute nu så det är som gjort för att ha
kvällsmys med massa fika om man frågar mig.

fan petra.. nu blev jag sugen på våran kladdis igen :(



svårt fall..







GUD vad intressant det här måste ha varit att läsa om nu när jag tänker
efter.


minns i våras när jag tränade som en HIMLA (inte jäkla) bodybuilder och tänkte
gå sån där bodypumpinstruktör utbildning. känner att det var ett ganska
klokt beslut att vänta med det en stund nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela