Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2009-10-07 13:22:24 i Allmänt

Hej på er.. var en kaosdag igår. vill inte berätta här i bloggen men det slutade
med att jag ringde Johannes tokgråtandes så han fick gå och möta upp mig.
världens bästa <3 han fick hålla om mig hela kvällen tills det kändes lite bättre.

i övrigt så var jag iallafall och grymma en timme och sen gick jag av mig på rullbandet.
det var skönt. fick ta ut känslorna på någonting.

idag fick jag reda på att efter höstlovet så kommer vi inte att ha valbart så mitt schema
kommer bli så jävla soft att det är inte sant.

måndag, praktik 10.00 - 16.00
tisdag, ledig
onsdag, idrott 10.00 - 11.30
torsdag, praktik 10.00 - 16.00
fredag, svenska/engelska 08.30 - 15.30

med andra ord har jag 3 lektioner i veckan..
YEEY!
dock gäller det bara fram till jul men iallafall. det är 12 veckor!

bloggandet blir åt sidan idag tills det blir återställt till det som var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela