Nelly Bokestig Engberg

Parfymproblem

Publicerad 2009-10-01 21:15:44 i

jag har ett ilandsproblem som jag tar på största allvar.
jag har blivit less på alla mina parfymer! och jag saknar ingen av de gamla jag
har haft heller. vad gör man då?
jag vet inte ens vilken lukt det är jag är ute efter och när jag kikar runt i affärer
eller så då blir jag bara yr och får ont i huvudet av lukten och då blir jag inte direkt
jättesugen på att handla något.

Och sen så vill jag ha en parfym som lukten faktiskt stannar kvar på!
Vad ska jag göra?
Vet ingen någon suuuperparfym som luktar jättegott som fjortisarna inte har hittat än?

Hjälp Mig!
Slutar snart använda det i huvud taget..



Kommentarer

Postat av: Siiimon

Publicerad 2009-10-02 14:16:43

KÖP BLACK STAR!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela