Nelly Bokestig Engberg

pimp my dog

Publicerad 2009-10-23 13:58:14 i Allmänt

Gick igenom lite gamla bilder här på datorn från förra året då jag och Petra
fick för oss att pimpa Skrållan. Hon är allt för söt ibland alltså.



Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Jag är verkligen på peppat humör
men det är inte så många som ska ut verkar det som och sen är det Idol. Det kan man absolut
inte missa! Fast iofs så skulle man kunna dra ut efter det och ha förfest till.. hm.
Svårt fall. Dessutom har jag inte ens bestämt med ngn? Haha. Bra där.
Skulle vara med Milla i helgen men jag har inte hört någonting än så jag gissar att det är uppskjutet.
Imorgon ska jag ut med Petra så egentligen skulle jag ju kunna vara hemma men nu tror jag att Mr.J
ska ut också och då är det inge roligt. Sådeså.
Ska nog höra med Linnsan vad hon har för mig, vill höra uppdateringarna där uppifrån. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela