Nelly Bokestig Engberg

Smakprov av Jimpas tatueringar.

Publicerad 2009-10-02 20:10:45 i

vet att otroligt många av er är jätteintresserade av Jimpas tatueringar så
nog fick jag några som han hade på telefon som ett smakprov på att visa
er. Jag ska ragga fler av han när han har med sig kamera och grejer..
och säga åt han att ta kort på ALLT som han gör!

    

   

   

    

   

alla är inte klar och ska fyllas i och sådär men nu så får ni iallafall en
hum om på ett ungefär vad det är han håller på med :)

Kommentarer

Postat av: isak

Publicerad 2009-10-06 16:38:04

han är min låtsas morbror

Postat av: Lilian Bokestig

Publicerad 2009-10-09 09:03:23

Han är bara bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela