Nelly Bokestig Engberg

snilleblixt

Publicerad 2009-10-09 22:15:48 i Allmänt

mohahaha. linn är också bara 17. hehe. jag har en kompis, jag har en kompis. nanananana.
tur för mig de. vi småbarn ska leka imorgon. sen att jag nästan kräver att hon måste umgås
med mig är en annan sak. sicken snilleblixt.
dessutom saknar jag Åsele och hon är så nära dit jag kan komma härifrån så det är bara att
tacka och ta emot :D

just nu sitter mamma och leker med sin nya kamera som hon fick av Jimpa. GRYM ÄR DEN!
bollen och jimpa leker i soffan.
jag kollar på gamla johan palm klipp. såg ni att han sitter i publiken ikväll? :D tjalalalalallalala.
lite ögongodis sådär.
att bero på idol så var Tove grym ikväll igen. total utklassning och 16 bast. helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela