Nelly Bokestig Engberg

som en vintagestore

Publicerad 2009-10-26 15:58:01 i Allmänt

pratade med Petra igår om hur jag ville hitta lite äldre saker saker till min garderob..
så som kavajer, väskor, skor osv. sen idag när jag var ute med elSkrållo på gården
så såg jag det.. ljuset: Boden!
Mamma har verkligen hur mycket som helst!!! Gud vad glad jag blev. Har redan kirrat
en väska och lite saker jag vill spara från när jag var mindre men jag ska snart ge mig
ut igen. Är lite rädd för att det ska finnas massa råttor där men det är bara att föra ett
jävla liv så dom störs ;)
Det är nog i boden jag kommer spendera min dag, ska ta en powerwalk med Skrållan runt
byn sen också så det blir ett litet avbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela