Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2009-10-25 12:59:57 i Allmänt

Vaknade av en viss Johannes som tyckte att vi skulle kliva upp. D. Ö. R.
menmen, nu är jag vaken och kan inte somna om. Han är allt för go ibland.
Väcker mig så jag börjar göra frulle sen måste ha dra innan den ens är klar.
Med andra ord hade jag kunnat sova ännu mer. mer. mer. mer. mer. mer.
Fast jag ska åka till pappa idag så jag behöver packa lite och städa iordning
efter nattens bravader i mitt rum. Förstår inte hur vi lyckas jämt. Jag ska köpa
en sopkorg iallafall, det är en sak som är säker!

Jag vet inte riktigt vad som står på schemat än när jag väl kommer ut dit.
Men vi får väl se. Det finns risk för kladdkaka med chockladgegga på ;)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela