Nelly Bokestig Engberg

Stulet test av Terese

Publicerad 2009-10-23 12:58:01 i Allmänt

Alla som har flickvän/pojkvän gör detta testet


Vad heter ni? Nelly och Johannes


Hur länge har ni varit tillsammans?
snart 6 månader


Är ni förlovade?
nej


Har ni barn? Skrållan ...... 8-)


Har båda körkort? snart så


Isåfall, vem kör bäst? Johannes skulle jag tippa på


Kommer du ihåg er första kyss? ja :')


Vem sa "Jag älskar dig" först?
Johannes


Vem är äldst? Johannes


Vilka stjärntecken är ni? Vattuman och Oxe om jag inte missminner mig..


Vem fyller först på året? Jag


Vem är längst? Johannes


Vem sjunger bäst? Jag


Håller ni i handen på stan? Vi håller handen överallt, bokstavligen talat!


Kände ni varann innan ni blev ihop?
Näe inte egentligen


Vad har ni gemensamt?
Vänner, intressen, träning. massvis!


Blev du kär i första ögonkastet?
Intresserad


Har ni någon speciell låt?
Massor som Johannes spelade i början när vi träffades tänker man alltid på då man hör dem :)


Har ni några "fri kort"? HELL NO


Har ni stora framtidsplaner?
Jodå (a)


Har ni gråtit i varandras armar? Njäe


Har ni varit utomlands tillammans?
Inte än


Vilket är ert bästa minne? Oj. Alltså vi gjorde så himla mycket den här sommaren så hela sommaren i sin helhet är ett minne för mig


Vem lagar bäst mat? Beror på vad det är för mat


Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Bakar, kikar på film, pratar i flera timmar :)


Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Always


Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Näe


Brukar ni bråka?
Nej


Ringer eller SMS:ar ni mest? Beror på ämnet


Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hans ögon och armar


Brukar nån av er prata i sömnen? Båda två


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-23 13:14:27

HAHA vadå du sjunger bäst ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-23 14:00:55

Jag skulle nog tro att Nelly gör det.. faktiskt....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela