Nelly Bokestig Engberg

Svenska B

Publicerad 2009-10-09 14:43:46 i Allmänt

U - jag ska kolla om det finns någon annan lärare på skolan och sälja den här klassen
N - bra den är till salu...

GUD VILKEN JOBBIG MÄNNISKA.
hon svarar på ALLT förutom det man frågar om. sa åt oss att göra ngn jävla teater
istället för det gick lika bra och när vi väl gör den säger hon att vi måste göra resten iallafall????
"ja men det var ju bara bra för er att kunna så ni fick lära er" :@ f*ck off and diiiiiiiiiie..........
men andra ord har vi slösat bort en timme på lektionstid på någonting vi inte behövde? BRA DÄR!

cassi skrattade så mycket att hon spelade in en del av mitt och tess utbrott.. får se om det läggs
ut senare... .

nu ska jag vara arg.

Kommentarer

Postat av: cassi stewart

Publicerad 2009-10-09 19:21:53

hahaha jaaa vad fan skulle man göra så! hon är ju sjuk i huve. Videon läggs ut snarast om nån dag kanske:P ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela