Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2009-10-06 10:23:15 i Allmänt

god morgon.
imorse var det mörkt. kallt. 5 minus för att vara exakt. MINUS.
ville lägga mig under täcket och dö men jag duktig. klädde på
mig, gjorde frulle och gick ut med Skrållan. då ville jag inte bara
dö utan trodde att jag skulle göra det! haha. fyfan. vill ha varm höst.

det andra negativa med kylan förutom att man fryser halft ihjäl är att
huden blir så jävla torr och då kliar man så det blir utslag. kan knappt ha
smink på mig och låter svider ngt så in i.. så idag ska jag gå och sola solarium.
de är bara det som hjälper när min hud blir såhär. får väl sola en gång varannan
vecka eller ngt så det blir en jämn färg. vill inte se ut som en neger (vilket jag halft blir i solen)
mitt i vintern. haha.

slutar nu 11.15 pga att Stefan inte har reggat vårat UF och jag och tess är klar med allt
så vi kan inte göra någonting innan de. sweet.
ska hem och krypa ner under täcket med Skrållan. Göra en stor kopp varm te och äta
kakor. Sen i eftermiddag blir det som sagt solning innan spinningen. Tänkte be Loverboy
att sova hos mig sen och se på DH premiären ikväll (a) han brukar inte vara svårövertalad ;)


Hej då Sommaren 09..
for real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela