Nelly Bokestig Engberg

torsdagsmys

Publicerad 2009-10-09 09:46:14 i Allmänt

hihi. jag är allt för gullig ibland, nu försökte jag göra den här kvällen lite speciell
tills jag insåg att jag tänder ljus och bakar och sånt typ.. nästan jämt. men ja, vad
gör det. att göda sin loverboy kan ju aldrig vara fel!

det blev iallafall hjärtchips i en "I <3 U" skål. en klubba med två sidor. chokladbollstårta
i hjärtform och te. så kikade vi på inlåsta. de va nice.

Hahahaha inatt. trodde jag skulle dö. jag ligger alltid omslingrar som i en ormgrop runt om
Johannes och om mig och inatt så skulle jag lägga mig på precis samma sätt som vanligt för
jag vaknade av att jag låg ganska långt ifrån och så när jag kommer nära så puttar han bort
mig och "Men jag sover!!!" hahhahahaha. skitirriterad. dock så visste han inte om det imorse
så jag tar inte åt mig allt för mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela