Nelly Bokestig Engberg

Våningen hiphop night..

Publicerad 2009-10-29 16:09:14 i Allmänt

Jag Janna och Viktoria skulle gå på Våningens hiphop night igår iom rykterna om att ALLA
skulle dit. Hade hört hur många som hellst. Jag blev uppskriven på listan och fixade en massa
och sen när vi kommer dit är det 20 pers där.....
Så det var våran onsdagsutgång, jajjamen.. Men älsklingen var där och lite fler trevligt så vi
satt och pratade en stund iallafall och hade det trevligt men mot 1 halv 2 tiden knallade vi hemmåt
istället.
Det var iallafall mysigt hos Viktoria innan, tack för att jag fick komma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela