Nelly Bokestig Engberg

bra idrott..

Publicerad 2009-09-16 13:46:56 i Allmänt

jävla bergakungar. hahaha, vi är så himla värdelösa. vi skulle på någon form av orgentering
och alla tog bilen, hittade vad vi skulle hitta och sen åkte vi till sidsjön och burnade på parkeringen.
helt normala. aja. nästa vecka ska vi vara med på riktigt.
kul var det iallafall!

nu så sitter jag på ledarskapen. nyss gjort klart en megauppgift så jag chillar ett tag tills vi får nästa.
jag och erica ska på möte nu efter rasten om vårat pris som vi ska få. spännande.

åker till pappa i eftermiddag och blir där tills på fredag eller lördag.. johannes jobbar på fredag
natt så då kan jag ta igen lite med folken där ute.
insåg just att jag skrev en sån där mening man inte får skriva. ungefär som om att jag inte hade
något liv utan han. jag brukade hata sådna här tjejer men nu när jag har blivit än så känns det
lite annorluna. det känns kanon faktiskt. jag älskar att vara en kärlekstönt. (a)

blev lite shopping idag också. BILLIGT, och saker som jag behövde. så det är okej. megaokej.
snart börjar ju pengarna rulla in från lite andra håll här också. dessutom så kommer studiebidraget
snart igen. sista sep om jag inte minns fel..

GUD VAD INTRESSANT. hejdå.

Kommentarer

Postat av: Cassandra stewart

Publicerad 2009-09-16 18:32:29

haha jag visste att du skulle bli en kärlekstönt förr eller senare;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela