Nelly Bokestig Engberg

Challenge, funktionell puls

Publicerad 2009-09-02 17:20:24 i Allmänt

testa aldrig. aldrig aldrig aldrig.
jag kan knappt gå idag, har aldrig haft sån träningsverk i hela mitt liv.
igår när jag kom hem till johannes låg jag utslagen på soffen tills jag var
tvungen att släpa mig till sängen.
fast det är grymt bra med sån här träning, ska nog börja köra en gång i veckan.
det är nog värst första gången skulle jag gissa. brukar ju vara så.
fast det är ju helt sjukt hur bra man känner sig när man tar i på det här sättet.
min mage är alldeles stenhård idag, den känns verkligen som en tegelsten. toppklass!

iallafall så fixade Johannes massa kakor och glass så jag känner att kvällen var
enormt lyckad. kikade på en asbra film "chuck and larry". hahaha. ojojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela